نرم افزار حسابداری شایان یکی از محصولات گروه نرم افزاری شایانیت میباشد. از ویژگیهای این نرم افزار وجود امکانات زیاد و کاربری آسان آن می باشد.
سيستم كنترل نقدينگي:
-
ثبت كليه دريافتها و پرداختهاي نقدي
-
دريافت نقدي متفرقه
-
دريفات اقساط
-
دريافت از كاربران فروش
-
پرداخت نقدي متفرقه
-
پرداخت هزينه ها
-
واريز به حساب بانك
-
امكان ايجاد حساب تنخواه و مديريت آنها
سيستم خريد و فروش:
-
ثبت مكانيزه كليه اسناد مالي و انبار مربوط به عمليات خريد و فروش و نحوه تسويه حساب توسط سيستم
-
ثبت كليه فاكتورهاي خريد ، فروش ، برگشت از فروش ، برگشت به خريد ، سفارشات خريد و فروش
-
امكان دريافت سريع اطلاعات از سفارشات و يا فاكتورهاي مرجع و اسناد ثبت شده در انبار
-
امكان جستجوي سريع و آسان در ليست فاكتورهاي خريد و فروش و . . .
-
چاپ فاكتورها در ۳ طرح فاكتور پيشنهادي
-
امكان قراردادن طرح فاكتور پيشنهادي مشتري
-
ثبت فروش كالا و ارائه خدمات در يك فاكتور
-
تعيين ريز نحوه تسويه حساب شامل: نقدي،چك،هزينه حمل،ساير اضافات و كسورات،پرداخت توسط كارت اعتباري، ماليات و ارزش افزوده و تخفيف.
-
تعيين شماره فاكتور و شماره ثبت سند مالي توسط كاربر با كنترل هاي لازم
-
كنترل موجودي و في فروش كالا در زمان ثبت فاكتور
-
گزارشات خريد و فروش
شرح امکانات و ویژگیهای هر سیستم به شرح زیر میباشد:
سيستم چك و بانك
-
ثبت كليه اسناد مالي حاصل از عمليات دريافت ، پرداخت ، وصول ، برگشت و خرج چك
-
ثبت كليه چكهاي دريافتي و صادره (سريال،جاري،بانك،مبلغ،تاريخ)
-
امكان تعيين وضعيت چكهاي دريافتي
-
امكان چاپ چكهاي صادره بر روي برگ چك با استفاده از ابزار طراحي
-
امكان مشخص نمودن چكهاي دريافتي قرارداده شده در حسابهاي بانكي و كنترل تاريخ وصول چك
-
انجام عمليات وصول ، برگشت و خرج چك
-
جستجوي سريع و آسان بر اساس كليه صفات چك
-
ثبت چكهاي اماني (ثبت چك در ليست چكها بدون ثبت سندمالي)
-
كنترل خودكار تعداد چكهاي صادره در يك تاريخ
-
راس گيري
-
كنترل و مديريت تاريخ چكهاي دريافتي و صادره و اعلام به كاربر در تاريخ چك.
-
و . . .
سيستم فروش نقدي(باجه فروش):
-
امكان ثبت سريع اقلام فاكتور با استفاده از باركدخوان
-
جستجوي سريع كالا بر اساس درج قسمتي از نام كالا و انتخاب سريع
-
كنترل موجودي و في فروش كالا در زمان ثبت فاكتور
-
ثبت كليه اسناد مالي و انبار به صورت مكانيزه توسط نرم افزار
-
ثبت اسناد فروش نقدي به حساب كاربري مسئول فروش باجه تا تسويه حساب با واحد حسابداري موسسه (اختياري)
-
چاپ سريع فاكتور
-
امكان استفاده از چاپگرهاي حرارتي با كاغذ كم عرض
-
و . . .
-
سيستم اعتبار دهي به مشتريان
-
امكان تعريف نامحدود انواع اعتبار دهي به مشتريان با ويژگيهاي : عنوان،مبلغ اعتبار،تاريخ اتمام اعتبار،درصد تخفيف
-
سه ماه گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان
شرح امکانات و ویژگیهای هر سیستم به شرح زیر میباشد:
سيستم مديريت انبار
-
ثبت كليه اسناد انبار : موجودي اول دوره،رسيد،حواله،برگشت به انبار،برگشت به خريد،سفارشات و …
-
امكان ارسال اسناد انبار به سيستم هاي خريد و فروش
-
جستجو سريع در اسناد انبار
-
كنترل موجودي كالا در انبار در زمان ثبت اسناد
-
عمليات انبارگرداني و اصلاح موجودي انبار
-
كنترل موجودي انبار با توجه به حد سفارش كالا
-
و . . .
سيستم پشتيباني،شارژينگ و خدمات پس از فروش
-
ثبت سريال،تاريخ فروش ، مدت گارانتي و تاريخ اتمام گارانتي
-
ثبت سوابق عمليات پشتيباني براي هر كالاي خاص
-
ارائه ليست كالاهايي كه تاريخ اتمام گارانتي آنها نزديك است
-
گزارش گيري و جستجو بر اساس كليه صفات و ويژگيهاي ثبت شده
امنيت و بازيابي اطلاعات
-
امكان پشتيبان گيري سريع خودكار و دستي از اطلاعات
-
امكان بازيابي اطلاعات از روي فايلهاي پشتيبان تهيه شده
-
داراي قفل سخت افزاري
سيستم فروش اقساطي
-
امكان ثبت قراردادهاي فروش اقساطي با توجه به تعداد اقساط ، نرخ سود و مبلغ فروش كالا.
-
كنترل تاريخ اقساط و ارائه گزارش ليست اقساط تاخيري و بدهكاران
حسابداری
-
امکان ثبت دستی اسناد مالی مورد نظر.
-
قابليت جستجوی سريع در ليست اسناد مالی.
-
چاپ تکی يا گروهی اسناد مالی.
-
تاييد اسناد مالی در سه سطح: موقت، دائم و قطعی
-
تعريف دورهای مالی مختلف.
-
تعريف گروه حساب ، حسابهای کل،معين،تفصيلی نا محدود.
-
گزارشات:
-
ترازهاي آزمايشي حسابهاي كل
-
تراز آزمايشي حسابهاي معين
-
تراز آزمايشي حسابهاي تفصيلي
-
گزارش سود و زيان
-
ترازنامه
-
حسابهاي معين مانده دار
-
حسابهاي تفصيلي مانده دار
-
گزارشات خريد و فروش
-
گزارشات انبار (وارده صادره موجودي كارت كالا)
-
گزارشات چكهاي دريافتي و صادره
-
گزارشات شارژينگ و خدمات پس از فروش
-
یک هفته ضمانت بازگشت وجه
فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت تجارت
-
ساير امكانات و ويژگيها:
-
قابليت استفاده در شبكه.
-
امكان ثبت يادآور جهت اعلام قرارهاي كاري و . . .
-
امكان ارتباط متني كاربران در شبكه
-
اعلام ليست چكهاي دريافتي ، صادره ، قرارها، موجودي صندوق و بانك و . . . بصورت زمانبندي قابل تنظيم
-
قابليت اتصال به پايگاه داده تحت وب(MSSQL-MYSQL) جهت ايجاد فروشگاههاي اينترنتي
-
ثبت اطلاعات تماس اشخاص با قابليت جستجوي سريع
-
داراي قفل سخت افزاري و نرم افزاري
-
پايگاه داده SQL Server
-
قابل اعمال تغييرات مورد نياز مشتري
-
امكان بروز رساني قيمت خريدو فروش كالاها بر اساس فاكتورهاي خريد با توجه به روش و درصدهاي مشخص شده براي هر كالا.
-
امكان ثبت اسناد مالي فاكتورهاي به دو روش ؛ ثبت سند براي هر رديف فاكتور، ثبت يك سند براي هر فاكتور
-
امكان ثبت اسناد مالي با دو نوع موقت و دائم به منظور مديريت و كنترل دقيقتر واحد حسابداري
-
امكان ثبت دستي اسناد مالي توسط كاربر
-
چاپ اتيكت فروش كالا
-
چاپ ليست دلخواه از كالاها به همراه موجودي و قيمتها
-
امكان تعيين طرف حساب دوم اسناد مربوط به فاكتور
-
قابليت كار با انواع باركدخوان و چاپگر استاندارد
-
قابل نصب برای تمامی نسخه های ویندوز
-
داراي CD نصب آسان
-
پشتيباني تلفني و حضوري
-
قابل توجه مشتریان محترم نرم افزار پانیذ شایان |
به اطلاع مشتریان محترم نرم افزار حسابداری شایان پانیذ میرسانیم نرم افزار پانیذ هیچ ارتباطی به گروه توسعه انفورماتیک شایانیت و نرم افزار حسابداری شایان نداشته و مسئولیت ارائه خدمات پشتیبانی برای پانیذ با این مجموعه نمیباشد. و اما مژده برای شمابا توجه به تماس های مکرر کاربران نرم افزار حسابداری پانیذ شایان و به منظور رفع مشکلات مشتریان این نرم افزار ، امکان کانورت اطلاعات نرم افزار حسابداری پانیذ شایان به نرم افزار حسابداری شایانیت یا هر نرم افزار حسابداری دیگر و یا حتی بصورت خروجی فایل اکسل فراهم گردیده است که در صورت نیاز و تمایل مشتریان ، اطلاعات نرم افزار پانیذ به صورت فایل اکسل تحویل شده و یا به نرم افزار حسابداری شایانیت منتقل شده و نرم افزار حسابداری شایانیت جایگزین پانیذ خواهد شد. |
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
کلید واژه ها: حسابداری شایان – حسابداری نیشابور – شایانیت – شايانيت – حسابداری فروشگاهی – خرید نرم افزار حسابداری , نرم افزار حسابداری شایان نیشابور ، نرم_افزار_حسابداری_پانیذ ، شایان_پانیذ