۲۰ بازی برتر اندروید

بهترین بازی های اندروید – ۲۰ بازی برتر اندروید

 

در این مقاله از بهترین بازی های اندروید در تمام دوران گفته ایم، بازی هایی که حتما باید تجربه کنید و حداقل باید چند مورد آن را روی گوشی خود نصب داشته باشید.

کال اف دیوتی موبایل نوک تاون

۱- کال اف دیوتی موبایل

  • سبک: اکشن اول شخص
  • استودیو: اکتیویژن
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

مقاله بهترین بازی های اندروید را با نسخه موبایل کال اف دیوتی شروع می‌کنیم. بازی کال اف دیوتی موبایل را می‌توانیم یکی از بهترین بازی‌های اول شخص منتشر شده روی اندروید معرفی کنیم. کال اف دیوتی موبایل از جنبه‌های مختلف یک بازی فوق‌العاده است. کال اف دیوتی موبایل گرافیک بسیار زیبایی دارد و به‌لطف تنظیمات متنوعی که ارائه می‌دهد روی گوشی‌های بالارده تا پایین‌رده پشتیبانی می‌شود.

مانند نسخه پی‌سی و کنسولی، نسخه موبایل کال اف دیوتی موبایل نیز از حالت‌های مختلف مانند دامینیشن، تیم‌دث‌مچ و بتل رویال پشتیبانی می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی حضور نقشه‌های محبوب و بزرگ این مجموعه در نسخه موبایل است به شکلی که در ابتدا تعداد نقشه‌های این بازی از نسخه‌ی کنسولی آن بیشتر بود.

سلاح‌های بازی نیز تنوع فوق‌العاده‌ای دارد،‌ به مرور با بازی کردن بازی و خریداری بتل‌پس می‌توانید سلاح‌های زیادی را برای شخصی‌سازی به‌دست بیاورید. در زمینه گیم‌پلی و پرک‌ها کال اف دیوتی موبایل اکنون بعد از چند فصل متعدد،‌ دیگر تنوع بسیار زیادی دارد و هرچقدر هم که بازی کنید از آن خسته نخواهید شد. اگر به‌دنبال یک بازی اول شخص با امکانات آنلاین برای تجربه درکنار دوستان‌تان هستید، Call of Duty Mobile اولین بازی‌ای است که باید دانلود کنید.

اگر اندروید ۹ به بالا دارید، به‌راحتی امکان اتصال کنترلر ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ مهیا شده است. بازی کال اف دیوتی موبایل به‌صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید کال اف دیوتی موبایل

دانلود گوگل پلی Google Play


White Night بازی سیاه و سفید ترسناک

۲- White Night

  • سبک: اشاره و کلیک
  • استودیو: Playdigious
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۷.۴۹ دلار

برخلاف گذشته این‌روزها بازی‌های داستان محور نیز نقشی پررنگ در میان بهترین بازی های اندروید دارند. بازی White Night محصول ترسناک از استودیوی Playdigious است که داستان حضور یک مسافر را در عمارتی متروکه روایت می‌کند. به‌دنبال تصادف شخصیت اصلی داستان او به‌اجبار باید به عمارتی متروکه وارد شود. عمارت متروکه داستان در قلب خود خاطراتی را دارد که برای پیدا کردن آن‌ها باید به سراغ دست‌نوشته‌های پخش‌شده در کل عمارت بروید.

دنیای بازی در مجموع از سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تشکیل شده است. در حقیقت رنگ سفید زبانه‌‌ای از نور است که راهنما بازیکنان برای پیشروی در بازی محسوب می‌شود و به کمک آن می‌توانید از میان اتاق‌های تاریک عبور کنید. دنیای White Night جوی ترسناک دارد، حضور هیولاها در جای جای عمارت باعث شده تا گشت‌وگذار در محیط بازی کمی مشکل شود و باید درکنار کشف نامه‌ها و جست‌و‌جوی محیط، برای فرار از دست دشمنان‌تان نیز تلاش کنید.
اگر به‌دنبال بازی ترسناک در سبک اشاره‌ و کلیک می‌گردید، White Night محصولی با کیفیت با معماهای متنوع از ترکیب سایه و نور است که حسی متفاوت نسبت به بازی‌های دیگر را منتقل می‌کند.

دانلود بازی White Night

دانلود گوگل پلی Google Play


تیراندازی با تیرکمان در REDDEN

۳- REDDEN

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Team Bulosodeuk
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۳.۳۹ دلار

تا پیش از بازی Limbo چندان شاهد حضور بازی‌های سیاه و سفید در صنعتی بازی‌های ویدیویی نبودیم. ساخت بازی لیمبو باعث شد تا جریان جدیدی میان توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل آغاز شود که نتیجه آن عرضه محصولاتی با کیفیت بود. بازی REDDEN یکی از بهترین بازی های اندروید متفاوت در سبک اکشن است که در دنیایی نه‌چندان رنگارنگ روایت می‌شود.

برخلاف بسیاری از بازی‌ها که در نقش انسان‌ها یا حیوانات ماجراجویی می‌کنیم این‌بار وظیفه کنترل تیرها را برعهده داریم. هریک از مراحل بازی شامل انجام مجموعه‌ای از فعالیت‌ها از جمله رسیدن به پایان خط می‌شود، با این تفاوت که در میانه مسیر باید با توجه کردن به سرعت وزش باد یا شیوه حرکت حیوانات، به‌شکلی تیر را کنترل کنید که از داخل بدن تمام حیوانات یا دشمنان دیگر عبور کند.

REDDEN که یکی از بهترین بازی های اندروید فهرست زومجی است در مراحل ابتدایی کنترل آسانی دارد. اما به مرور با عبور از مراحل با چالش‌های جدیدی رای کسب هر سه ستاره روبه‌رو می‌شوید.

دانلود بازی اندروید REDDEN

دانلود گوگل پلی Google Play


شبیه سازی مدیریت زندان Prison Architect: Mobile

۴- Prison Architect: Mobile

  • سبک: شبیه‌ساز
  • استودیو: Paradox Interactive AB
  • مناسب برای بزرگسال
  • قیمت: رایگان

بازی‌های شبیه‌سازی همیشه طیف علاقمندان مخصوص به خود را دارند. به‌همین دلیل نیز توسعه‌دهنده‌ها همواره نیم‌نگاهی به بازی‌های شبیه‌ساز مدیریتی می‌اندازند. بازی Prison Architect به‌عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید پیش از این برای پلتفرم‌های غیر از موبایل منتشر شده بود و درنهایت علاقمندان به بازی‌های مدیریتی توانستند این بازی زیبا را روی موبایل نیز تجربه کنند. در بازی Prison Architect وظیفه مدیریت و طراحی زندان را برعهده دارید. جایی که باید در پنج مرحله، زندان خود را از صفر بسازید و مواردی همچون ظاهر رئیس، بودجه اولیه و اندازه زمین زندان را مشخص کنید.

در این بازی، بازیکنان با رویدادهای بحرانی از جمله آتش‌سوزی، شورش زندانیان یا درگیری زندانیان روبه‌رو می‌شوند که باید با اتخاذ بهترین تصمیم، شرایط را به حالت عادی برگردانند. مانند هر بازی شبیه‌ساز دیگری بودجه بخشی از گیم‌پلی بازی است و باید درآمد و هزینه‌های زندان را مانند زندانیان، مدیریت کنید. بازی Prison Architect یکی از بهترین بازی های اندروید مدیریتی است.

دانلود بازی اندروید Prison Architect: Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد تمدن ها در محیط زمستانی Million Lords: Kingdom Conquest

۵- Million Lords: Kingdom Conquest

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: MILLION VICTORIES
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

تفاوت زیادی میان بازی‌های استراتژی روی موبایل و رایانه‌های شخصی وجود دارد به همین دلیل نیز عمدتا علاقمندان به بازی‌های استراتژی روی پی‌سی به سراغ این سبک بازی در موبایل نمی‌روند. بااین‌حال اگر به‌دنبال یک بازی‌ می‌‌گردید که حسابی بتواند حس و حال یک بازی استراتژی را به‌شما منتقل کند بازی Million Lords گزینه‌ی خوبی خواهد بود. در این بازی باید برای گسترش قلمرو خود تلاش کنید تا در با افزایش قدرت‌دفاعی و برنامه‌ریزی به سایر قلمروها نیز حمله کنید.

شبیه‌سازی سه فصل سال، گرافیک زیبا برای یک بازی موبایل و تفاوت استراتژی در هریک از فصل‌ها از جمله‌ خصوصیات بازی Million Lords: Kingdom Conquest است. بازی میلیون لردز یک بازی رایگان که یکی از بهترین بازی های اندروید است با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای برای علاقمندان به آثار استراتژی است و توصیه می‌کنیم حتما به سراغ آن بروید.

دانلود بازی اندروید Million Lords: Kingdom Conquest

دانلود گوگل پلی Google Play


فرار از برج با پرنسس در Once Upon a Tower

۶- Once Upon a Tower

  • سبک: اکشن دوبعدی
  • استودیو: Pomelo Games
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

برجی دورافتاده را در نظر بگیرید که شب و روز یک اژدها مراقب آن است. اما داستان این قلعه چیست. بازی Once Upon a Tower روایتگر زندگی شاهزاده‌ای گرفتار در یک برج است. در این بازی باید در نقش شاهزاده سعی کنید تا از قلعه‌ای بلند بالا فرار کنید اما راه خروج شما زیر پاییتان قرار دارد. در جریان بازی موانع و دشمنان هر دو نقش به چالش کشیدن بازیکنان را ایفا می‌کنند.

به‌شکلی که باید سعی کنید تا درکنار دوری از شعله‌های بی‌رحم اژدها، در ۱۲ مرحله از دست گابلین‌ها و سایر موجودات نگهبان برج فرار کنید. البته درکنار ۱۲ مرحله، یک نبرد بی‌پایان نیز برای رکوردزنی در دسترس قرار دارد. بازی Once Upon a Tower یک محصول رایگان در فهرست بهترین بازی های اندروید زومجی است.

دانلود بازی اندروید Once Upon a Tower

دانلود گوگل پلی Google Play


Dead by Daylight Mobile فرار از دست قاتل در اندروید

۷- Dead by Daylight Mobile

  • سبک: ترس و بقا
  • استودیو: Behaviour Interactive
  • مناسب برای بزرگ‌سالان
  • قیمت: رایگان

مدت‌ها از زمان انتشار بازی Dead by Daylight روی کنسول‌ها می‌گذرد. اکنون اما بعد از گذشت مدت زمان طولانی بازیکنان موبایل نیز می‌توانند در این تعقیب و گریز قاتل و بازمانده شرکت کنند. در جریان بازی یکی از بازیکنان نقش قاتل و سایر بازیکنان نقش بازمانده را در یک رقابت آنلاین پنج‌نفره بازی می‌کنند. هرچند در روزهای اول Dead by Daylight چندان بازی خوبی به نظر نمی‌رسید اما این روزها می‌توانیم آن را از جمله‌ی بهترین بازی های اندروید معرفی کنیم.

در جریان بازی، افرادی که بازمانده هستند باید با کمک یکدیگر راهی را برای روشن کردن موتورهای برق پیدا کنند تا درنهایت دروازه برای فرار باز شود. از آن طرف قانل نیز باید با سلاخی کردن بازمانده‌ها از رسیدن آن‌ها به هدف جلوگیری کند. بازیکنانی که گرفتار قاتل می‌شوند هنوز هم امکان نجات توسط سایر بازمانده‌ها را خواهند داشت. بازی Dead by Daylight Mobile با وجود برخی ایرادات هنوز هم ارزش تجربه کردن را دارد.

دانلود بازی اندروید Dead by Daylight Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


حل معما با پیرمرد در پاییز بازی Heal: Pocket Edition‏

۸- Heal: Pocket Edition

  • سبک: معمایی
  • سازنده: Jesse Makkonen
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار

تنها یک فرد سالخورده می‌تواند برای جوانان از گذر زمان و اتفاقاتی که در این بین می‌افتد صحبت کند. بازی Heal در رابطه با گذر زمان است جایی که در نقش یک پیرمرد باید عجیب‌ترین و گاهی سخت‌ترین معماها را حل کنید. هریک از ساعت‌ها و تابلو‌های چسبیده به دیوار می‌تواند یک معمای مشکل از اعداد مختلف باشد. معماهایی که البته یک منطق پشت‌شان نهفته است و با کمی فکر کردن می‌توانید به آن‌ها پی ببرید.

بازی دوربین دو‌بعدی دارد و در جای جای ماجراجویی پیرمرد همواره یک موسیقی مرموز را می‌شنوید. معماهای بازی ترکیبی از اعداد و یک سری نماد هستند. اگر یک بازی معمایی با کلی عدد می‌خواهید، Heal: Pocket Edition یکی از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ است که نباید از دست بدهید.

دانلود بازی اندروید Heal: Pocket Edition

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد جنگنده ها SPACE SHOOTER

۹- SPACE SHOOTER

  • سبک: آرکید
  • استودیو: ONESOFT
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازیکنان قدیمی موبایل به خوبی با بازی اسکای فورس آشنا هستند. یک بازی شوت ام آپ هیجان‌انگیز که هم‌اکنون حتی برای کنسول‌ها نیز منتشر شده است. بدون شک بازی اسپیس شوتر نمی‌تواند جایگزین فوق‌العاده‌ای برای اسکای فورس محسوب شود، اما اگر به‌دنبال یک بازی مشابه‌ هستید، Space Shooter را امتحان کنید. اسپیس شوتر به‌طور پیشفرض دارای ۹ سفینه با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد است.

سازندگان از حضور ۴۸ پهپاد متنوع نیز در این بازی خبر داده‌اند که در دسته‌های مختلف از افسانه‌ای گرفته تا کمیاب دسته‌بندی شده است. اسپیس شوتر گیم‌پلی سریعی دارد و سازندگان نیز توانسته‌اند با مجموعه‌ای از افکت‌ها چهره‌ی زیبایی را به مراحل ببخشند.

این بازی را که یکی از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ است، به‌هیچ عنوان از دست ندهید.

دانلود بازی Space shooter

دانلود گوگل پلی Google Play


Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon‏

۱۰- Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Lilith Games
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: ۲.۷۹ دلار

«ورود به شهر کاولون والد آسان است، اما خروج از آن مشکل» عجیب‌ترین جمله‌ی ممکن برای ورود به شهری‌ که از همان اول اتفاقات مرموز آن را می‌توان پیش‌بینی کرد. بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon بدون شک یکی از سخت‌ترین بازی‌های معمایی در موبایل است که شمارا به یاد بازی ماشیناریوم فقید می‌اندازد.

در این بازی در نقش آقای کدوتنبل با یک کلاه و کیف قهوه‌آی رنگ وارد شهر کاولون می‌شود و باید پرده از رازی بزرگ بردارید. بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon شباهت زیادی به بهترین بازی های اندروید اشاره و کلیک دارد.

در این بازی باید آیتم‌های مختلفی را با گشت‌و‌گذار در محیط و گوش دادن به صحبت ساکنین شهر پیدا کنید تا بتوانید یکی پس از دیگری معماها را پشت سر بگذارید. اگر  یک بازی اشاره و کلیک فکری می‌خواهید حتما ماجراجویی Mr Pumpkin 2 را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloo

دانلود گوگل پلی Google Play


سایه هیچ (Shadow of Naught)

۱۱- سایه هیچ

  • سبک: تعاملی
  • استودیو: Eldring
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

بازی سایه هیچ یکی از آثار ایرانی متفاوت است که با نام Shadow of Naught به‌صورت جهانی نیز منتشر شده است. مانند بازی فلورنس که توانست نظر بسیاری از افراد را با داستان زندگی روزمره دختری جوان سرگرم کند، سایه هیچ نیز یک درام تعامل محسوب می‌شود.

طبق گفته سازندگان سایه هیچ در مجموع ۴۵ دقیقه گیم‌پلی دارد و به‌لطف داستان چندلایه، کاربر را در طول این ۴۵ دقیقه باخود همراه می‌کند. داستان بازی پیرامون یک مرد و زن به نام پویا و شکیبا روایت می‌شود که با ورود به یک کافه با سه پیام هشدارآمیز روبه‌رو می‌شوند. اغراق نیست اگر این بازی را یکی از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ بدانیم.

دانلود بازی اندروید سایه هیچ

دانلود گوگل پلی Google Play


Anti Pong بازی بهترین بازی های اندروید;

۱۲- Anti Pong‏

  • سبک: کژوال
  • استودیو: Modern Programming
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: ۱.۳۹ دلار

بازی‌‌های آتاری را به‌یاد دارید؟ جایی که باید با دوست یا فامیل خود در یک بازی پینگ پونگ رقابت می‌کردید؟‌ اصولا در بازی پینگ پونگ بازیکنان باید سعی کنند تا مانع عبور توپ از زمین خود شوند. اکنون اما یک بازی متفاوت به نام ضدپونگ برای اندروید منتشر شده است. در بازی Anti Pong که یکی از بهترین بازی های اندروید فهرست ما است شما باید به شکلی پنل را تکان دهید که توپ به پنل شما برخورد نکند. همین موضوع چالشی جدید را دربرابر شما قرار می‌دهد. از طرفی یک عادت قدیمی برای جلوگیری از عبور توپ وجود دارد و از طرفی باید برخلاف گذشته با حریف خود رقابت کنید..

هریک از آجر‌ها یک امتیاز منفی برای شما به‌حساب می‌آیند و با هر برخورد توپ به آجرها به شکست نزدیک می‌شوید. بازی طراحی مدرنی دارد و هرچند بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما می‌تواند شدیدا چالش‌برانگیز باشد. Anti Pong سه‌ درجه سختی مختلف ارائه می‌دهد تا هر دو طیف حرفه‌ای و کژوال بتوانند به تجربه بازی بپردازند. اگر گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز دارید، در نظر داشته باشید که Anti Pong از گوشی‌های ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این بازی یک دلار قیمت دارد.

دانلود بازی اندروید Anti Pong

دانلود گوگل پلی Google Play


Democratic Socialism Simulator‏

۱۳- Democratic Socialism Simulator‏

  • سبک: شبیه‌ساز
  • استودیو: molleindustria
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: ۳.۹۹ دلار

هرچند بازی‌ها به‌عنوان یک سرگرمی در نظر گرفته‌ می‌شوند، اما باید به پتانسیل آن‌ها برای مطرح کردن مباحث سیاسی نیز توجه داشت. بازی Democratic Socialism Simulator‏ یک اثر شبیه‌ساز کارتی است که در جریان آن باید در نقش یک رئیس جمهور سوسیال دموکرات در کشور ایالات متحده افراد مختلف جامعه‌ را راضی نگه‌ دارید.

استودیوی مول اینداستریا توانست با الهام از بازی بسیار زیبای Reigns که یکی از بهترین بازی های اندروید سال ۲۰۱۸ بود به‌خوبی اهمیت سیاست در کشورداری را به نمایش بگذارد. در این بازی سه پارامتر اصلی دولت، قدرت مردم و میزان آلایندگی در نظر گرفته شده است که باتوجه‌به هریک از آن‌ها، سایر بخش‌ها دچار ضعف می‌شوند.

اگر بتوانید در یک دوره یک رئیس جمهور خوب باشد، دور دوم نیز مردم به‌شما رای می‌دهند. اگر یک بازی مشابه با Regins می‌خواهید که کمی درگیر سیاست و حزب باشد، Democratic Socialism Simulator‏ مسلما اثری است که باید به آن توجه داشته باشید.

دانلود بازی اندروید Democratic Socialism Simulator

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


بازی آمیرزا حدس کلمه

۱۴- آمیرزا

  • سبک: حدس کلمه
  • استودیو: نردبان اندیشه
  • مناسب برای همه سنین
  • قیمت: رایگان

آوازه‌ی بازی کلمه‌ای آمیرزا در سال ۹۶ به گوش همگان رسید، زمانی‌که بازی توانست به ۶ میلیون نصب دست پیدا کند و رکورد استقبال از یک بازی ایرانی را بشکند. آمیرزا یک بازی حدس کلمه با بیش از ۸۰۰ مرحله متنوع است. علاوه‌بر انبوهی از کلمات که باید به مرور حدس بزنید، به‌صورت روزانه نیز چالش‌های جدیدی به همراه انیمیشن‌های بامزه برای به‌چالش کشیدن ذهن‌تان در دسترس‌تان قرار دارد.

استودیوی نردبان اندیشه همچنین توجه ویژه‌ای به موسیقی سنتی بازی آمیرزا داشته است به شکلی که در جای جای بازی می‌توانید از موسیقی اصیل ایرانی لذت ببرید. بازی آمیرزا اکنون به‌صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد. آمیرزا یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های اندروید حدس کلمه در ایران است.

دانلود بازی اندروید آمیرزا

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


I Want To Go To Mars

۱۵- I Want To Go To Mars

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: ۱۵ Minutes Of Game
  • مناسب برای کودکان
  • قیمت: رایگان

در بازی I Want To Go To Mars داستان رابین و تدی است که می‌خواهند به مریخ بروند. بازی I Want To Go To Mars نگاهی کودکانه به ماجراجویی بزرگ دارد، تدی و رابین می‌خواهند به مریخ بروند زیرا در آن‌جا هوا همیشه آفتابی است و شن و ماسه هیچ‌گاه تمام نمی‌شوند.

بازی طراحی جذابی دارد و بسیار می‌تواند کودکان را سرگرم کند. در این بازی باید راکتی را برای سفر رابین و تدی بسازید تا با جاخالی دادن از شهاب‌سنگ‌ها و جمع کردن سوخت درنهایت به مریخ برسید. I Want To Go To Mars یک بازی تعاملی سرگرم‌کننده است و بازیکنان می‌توانند آن را برای فرزندان خود نصب کنند.

معماهای متنوع با رنگ‌بندی شاد و مناسب کودکان، مراحل هیجان‌انگیز و یک داستانی علمی، I Want To Go To Mars را به گزینه‌ی خوبی برای برای کودکان تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید I Want To Go To Mars‏

دانلود گوگل پلی Google Play


بهترین بازی های اندروید Juicy Realm ;

۱۶- Juicy Realm‏

  • سبک: اکشن
  • استودیو: X.D. Network
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۴.۱۹ دلار

میوه‌های خشمگین کنترل را به‌دست گرفته‌اند و به دشمنان اصلی جهان تبدیل شده‌اند. Juicy Realm یک بازی روگ‌لایک بی‌رحم برای علاقمندان به چالش است. به‌دنبال جهش ناگهانی گیاهان، ارتش انسان‌ها تصمیم می‌گیرد تا سلاح‌های قدرتمندی را برای یک نبرد بی‌رحم‌ها دربرابر گیاهان و میوه‌ها تولید کنید. در جریان بازی به مرور به دلایل جهش ناگهانی میوه‌ها پی می‌برد و می‌توانید تا از ابزار جدیدی برای مقابله با میوه‌ها استفاده کنید. در بازی‌های روگ‌لایک مرگ متوالی یکی از خصوصیات بازی است و Juicy Realm نیز از این ویژگی بی‌بهره نمانده است.

در ماجراجویی خود باید مناطق ناشناخته را کشف کنید و با آزادسازی شخصیت‌ها از توانایی‌های ویژه‌ی هر کدام استفاده کنید. Juicy Realm‏ همچنین گرافیک کارتونی اما پرجزئیاتی دارد که زیبایی خاصی به‌دنیای بازی داده است. بازی Juicy Realm‏ هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. باتوجه‌به دنیای زیبای Juicy Realm، این بازی را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های اندروید بدانیم.

دانلود بازی اندروید Juicy Realm‏‏

دانلود گوگل پلی Google Play


با اسفنجی پخت پنکیک

۱۷- SpongeBob: Krusty Cook-Off

  • سبک: کژوال
  • استودیو: Tilting Point
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

باب اسفنجی دوست‌داشتنی که همیشه در همبرگری کار می‌کند، اکنون با یک بازی زیبا مهمان گوشی‌های علاقمندان شده است. SpongeBob: Krusty Cook-Off یک بازی آشپزی کژوال است که سعی دارد تا با ارائه محتوای مختلف از جمله امکان آماده کردن غذاهای متنوع بازیکنان را به چالش بکشد. داستان بازی ازجایی آغاز می‌شود که آقای خرچنگ تصمیم می‌گیرد تا برای کسب درآمد، یک رستوران فست‌فود را افتتاح کند و چه‌کسی بهتر از باب اسفنجی برای مدیریت شعبه‌ی جدید. در جریان بازی باید یک به یک خواسته‌های مشتریان را برآورده کنید. هریک از مشتریان یک غذا خاص را با دستور پخت به‌خصوص مدنظر دارد که باید آن را به دقت آماده کنید. این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک کژوال برای تجربه کردن است.

هرچند در ابتدای بازی سفارشات تنها به پنکیک خلاصه می‌شود، در ادامه برخی مشتریان به‌دنبال سفارش ساندویچ‌های پیچیده‌تر می‌روند. امکان ارتقاء فضا برای آماده‌سازی سفارشات و همچنین در دسترس بودن قابلیت شخصی‌سازی، بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off را به محصولی با محتوای مختلف تبدیل کرده است. SpongeBob: Krusty Cook-Off اکنون به‌صورت رایگان در دسترس است. بازی موبایل باب اسفنجی مورد استقبال بسیاری از بازیکنان موبایل قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید SpongeBob: Krusty Cook-Off

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد گلادیاتور ها Story of a Gladiator

۱۸- Story of a Gladiator

  • سبک: اکشن دوبعدی
  • استودیو: Brain Seal Ltd
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: ۳.۹۹ دلار

نبرد گلادیاتورها از جمله‌ی پرخشونت‌ترین نبردها در تاریخ به‌حساب می‌آیند. در بازی Story of a Gladiator نیز شما در نقش یک گلادیاتور باید به میداد نبردی پرخشونت و بی‌رحمانه بروید. داستان بازی پیرامون مردی می‌گذرد که خانواده‌اش را در حمله‌ی سربازان رومی از دست داده است و اکنون به‌دنبال انتقال وارد مسابقات گلادیاتورها شده است.
بازی در مجموع دارای سه فصل مجزا است که در هرکدام دشمنان متفاوتی پیش‌روی شما قرار می‌گیرند. در فصل اول شما با گلادیاتورهای یونانی روبه‌رو می‌شوید، در فصل دوم دشمنانی نظیر گلادیاتورهای آفریقایی را درکنار حیوانات درنده پیش‌روی خود دارد و در فصل آخر هم باید انتقام خانواده خود را از رومی‌ها بگیرید.

تنوع بالای دشمنان باعث سخت شدن نبردها در هر فصل بازی شده است. البته درکنار دشمنان نیز تله‌های موجود در میدان نبرد هرکدام کار را برای گلادیاتور مشکل‌تر می‌کنند. بازی Story of a Gladiator در حال حاضر ۲.۹۹ قیمت‌گذاری شده است.

دانلود بازی اندروید Story of a Gladiator

دانلود گوگل پلی Google Play


رستوران فراتر از اینجا Beyond This Side

۱۹- Beyond This Side

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: Crescent Moon Games
  • مناسب برای بزرگ‌سالان
  • قیمت: ۴.۱۹ دلار

هرچند بازی فراتر از اینجا را می‌توانیم یک بازی ایرانی بدانیم، اما این بازی به‌دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها با نام Beyond This Side روی گوگل پلی منتشر شده است. داستان بازی پیرامون فردی به‌نام سم روایت می‌شود که همسرش به‌شکل رمزآلودی ناپدید شده است. فراتر از اینجا یک بازی اشاره و کلیک با داستانی درگیرکننده است. در این بازی درکنار سم می‌توانید نقش شخصیتی دیگر را نیز بازی کنید و به‌مرور با پیدا کردن مدارک مختلف به راز ناپدید شدن همسر سم پی ببرید.

بازی فراتر از اینجا اکنون در کافه بازار به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد. اگر به‌ دنبال تجربه نسخه انگلیسی این بازی زیبا هستید، می‌توانید Beyond This Side را ازطریق گوگل پلی دانلود کنید. فراتر از اینجا یکی از بهترین بازی های اندروید ایرانی است.

دانلود بازی اندروید Beyond This Side

دانلود گوگل پلی Google Play


مسابقه رانندگی Forza Street

۲۰- Forza Street

  • سبک: مسابقه‌ای
  • استودیو: Eldring
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

در فهرست بهترین بازی های اندروید زومجی بازی‌های مسابقه‌ای متنوعی از جمله ماریو کارت تور و آسفالت ۹ را قرار داده‌ایم بااین‌حال عبور از ساخته استودیوی ترن ۱۰ کاری بس مشکل بود.

فورتزا استریت یک بازی رایگان، سرگرم‌کننده و با کلی شخصی‌سازی است که در شهر میامی جریان دارد؛ جایی که پنج میلیاردر درکنار یکدیگر مسابقات شبانه را به‌راه انداخته‌اند. برخلاف بازی‌های ریسینگ در فورتزا استریت شما کنترلر خودرو را برعهده ندارید و تنها باید با به موقع فشردن پدال گاز از پیچ‌های پیچیده عبور کنید. رویدادهای هفتگی، شرکت در مسابقات، دریافت امتیاز و درنهایت به‌‌دست آوردن پول چهار مولفه اصلی فورتزا استریت را تشکیل می‌دهد. اگر یک بازی مسابقه‌ای پرجزئیات و زیبا می‌خواهید، فورتزا استریت را که یکی از بهترین بازی های اندروید است، دانلود کنید.

دانلود بازی Forza Street

دانلود گوگل پلی Google Play

کلمات کلیدی:  شایانیتبازیبازی اندرویدبرترینهابازیهای برتر ۲۰۲۰ اندروید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *