سیستم مدیریت باسکول

خلاصه ای از تعریف باسکول جاده ای:

باسکول جاده ای بیشترین ظرفیت توزین را برای صنایع مختلف فراهم می‌سازد. این ابزار توزین اصولا از یک سطح بتنی یا فلزی تولید می‌شود که بین ۸ تا ۱۶ متر طول و ۳ متر عرض دارد و با هدف توزین وسایل نقلیه سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صفحه باسکول بر روی یک فونداسیون قرار می‌گیرد و زیر آن لودسل های دیجیتال یا آنالوگ نصب می‌شوند. وسیله نقلیه بر روی باسکول قرار می‌گیرد و با فشار وارده بر لودسل، سیگنال‌های الکتریکی تولید می‌شود و از طریق کابل ها به نمایشگر ارسال می‌شود. در نهایت بردهای الکتریکی این سیگنال ها را به اعداد تبدیل می‌کنند و به این صورت وزن محموله وسیله نقلیه گزارش می‌شود.

مزایای استفاده از نرم افزار باسکول جاده ای:

  • کنترل کامل تمامی توزین های انجام شده: 

نرم افزار باسکول جاده ای اطلاعات گزارش شده توسط نمایشگر را دریافت و آنها را به صورت طبقه بندی شده ذخیره می‌کند. این ذخیره سازی اطلاعات در قالب ساعت، تاریخ، شماره پلاک وسیله نقلیه، وزن قبل و بعد از بارگیری، کد کالا و … ذخیره می‌شود. یکی از مزایای ذخیره اطلاعات به صورت طبقه بندی شده امکان گزارش گیری اختصاصی شده بر اساس اطلاعات مورد نیاز است.

این قابلیت به شما امکان مدیریت داده می‌دهد که امروزه در تمامی مشاغل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • صدور قبض باسکول در لحظه:

صدور قبض باسکول یکی از اصلی ترین اقدامات فرآیند توزین است. رانندگان از این قبض در تمامی مسیر خود استفاده می‌کنند و بر اساس همین قبض محموله خود را تحویل مقصد می‌دهند. هرچه صدور قبض با ذکر جزئیات بیشتر باشد اطلاعات ان مفیدتر خواهد بود.

صدور قبض با استفاده از نرم افزار باسکول جاده ای بدون دخالت اپراتور و به صورت اتومات انجام می‌شود که خود همین امر سرعت توزین را به شدت افزایش می‌دهد.

  • استفاده از اطلاعات نرم افزار در انبارداری و حسابداری:

نرم افزارهای پیشرفته امکان همگام سازی اطلاعات باسکول با سیستم حسابداری و انبارداری را فراهم می‌کنند. ارتباط بین این واحدها به صورت شبکه قابل اجرا است. در این مورد، ‌تاثیر استفاده از نرم افزار باسکول بر کل کسب و کار بسیار بالا است. در این مورد، همیشه تمامی بخش ها با همدیگر به روز رسانی می‌شوند که از این حیث سرعت اقدامات اجرایی و بهره وری کل سیستم را افزایش می‌دهد.

کلیدواژه:باسکول ، شایانیت ، نرم افزار ، حسابداری ، نرم افزار مدیریت باسکول ، باسکول جاده ،

بیشتر یدانید:سيستم جامع بسته بندی ، ليبلينگ محصول و انبارداری مبتنی بر بارکد

به منظور خرید نرم افزار باسکول جاده ای با کارشناسان ما در گروه نرم افزاری شایانیت در تماس باشید

۰۵۱۴۲۶۲۰۰۶۴

۰۹۱۵۰۶۲۰۰۶۴

home

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *