موسسه شما چه تفاوتی با بقیه موسسات حقوقی دارد؟ کاربری این نرمافزار به عنوان یک نیروی ۲۴ ساعته به شما کمک میکند تا توسط مراجعه کنندگانتان انتخاب شوید:
“سیستم پایه” |
ثبت اطلاعات پایه (موکلین، پروندهها، قراردادها، وکلاء، شرکا و …) |
سیستم حسابداری و ثبت اسناد دریافتها و پرداختها، ثبت مکانیزه اسناد قراردادها و محاسبه پورسانتها |
پنل مسئول دفتر |
پنل مدیر موسسه |
|
گزارشات مالی، قراردادها و پروندهها |
این نسخه که تحت وب و متفاوت از نسخه دفاتر وکالت میباشد، ویژه واحدهای حقوقی شرکت، ادارات و سازمانها میباشد.
|
“پنل اختصاصی وکیل” |
|
لیست پروندههای در جریان |
ثبت سوابق اقدامات و هزینههای پرداختی |
|
گزارش مانده قراردادها |
|
گزارش مانده حساب |
پشتیبانی از ساعت ۸ صبح الی ۹ شب به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی انجام میشود. در صورت لزوم حتما نرم افزار anydesk را نصب نمایید تا همکاران پشتیبان به سیستم شما به صورت اینترنتی وصل شده و مشکل را حل کنند.
|
“پنل اختصاصی موکل” |
|
گزارش آخرین وضعیت پرونده |
|
گزارش پرداختها و مانده حساب |
پس از تحویل نرم افزار توسط کاربر به صورت رایگان عملیات نصب و آموزش توسط پرسنل پشتیبانی شرکت انجام میشود . حتی به صورت ریموت میتوان وصل سیستم مشتری شد و برای ایشان نصب و راهاندازی کرد و حتی آموزش داد.
|
“دیگر پنلها” |
|
ارتباط با پنل اس ام اس و افزودن امکان ارسال خودکار پیامکهای وضعیتها |
|
وب سایت (صفحه فرود) برای معرفی موسسه بر بستر اینترنت (CMS) |
امکان پرداخت آنلاین موکلین از طریق پنل (ارتباط با درگاه بانکی) |
سایر امکانات و ویژگیهای فنی:
- طراحی شده با تکنولوژی وب اپلیکیشن کاملا واکنشگرا، منطبق بر موبایل
- ایمنی و امنیت بالا در دسترسی به سیستم و پنلهای کاربری با امکان دو مرحلهای کردن رمزهای ورود به سیستم برای کاربران مختلف
- نصب و راهاندازی سرور اختصاصی برای مشتری و عدم استفاده از سرورهای اشتراکی یا فضای کلود به منظور تامین امنیت بیشتر
- کاربری راحت و آسان برای همه کاربران
- دسترسی همیشگی در هر زمان و هر مکان به اطلاعات با بهرهمندی از تکنولوژی وب و اینترنت حتی در صورت قطع اینترنت بینالمللی
- داشبوردهای اختصاصی برای هر گروه کاربر
- پیگیری امورات و وظایف محوله به افراد توسط مدیر
- و دهها امکان و ویژگی منحصر به فرد و کاربردی دیگر





