لیبل‌،آشنایی با ۶ نوع از پرکاربردترین آنها

لیبل‌، برچسبی از جنس کاغذ، پلیمر، پارچه و فلز است که هنگام بسته‌بندی بر روی محصول چسبانده می‌شود و حاوی اطلاعاتی درباره مشخصات محصول نظیر قیمت، بارکد، آدرس پستی، شماره تلفن و… می‌باشد. در حالت کلی کارخانه‌ها و تولیدی‌های مختلف برای معرفی تمام ویژگی‌های محصول خود نیاز به تولید برچسب دارند تا اطلاعات مورد نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتری منتقل شود. لیبل‌ها در انواع مختلفی وجود دارند. همچنین این برچسب‌ها در سایز‌های مختلفی تولید شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. مهم‌ترین کاربرد لیبل شناسایی محصولی از محصول دیگر می‌باشد که این امر از طریق چاپ متن، عدد و بارکد میسر می‌شود. برترین مرکز فروش لیبل(شایانیت برچسب) ارائه دهنده‌ی انواع لیبل‌ها در سایز‌های مختلف و برای مصارف گوناگون می‌باشد. این مرکز توانسته با استفاده از مجهزترین مجموعه و با بکارگیری نیروی متخصص و مجرب در زمینه فروش برچسب پیشرو باشد. برترین مرکز فروش لیبل(نوین برچسب) اقدام به فروش لیبل‌های بسیار منحصربفرد و باکیفیت ممتاز نموده و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف‌کننده قرار داده است. در ادامه به معرفی پرکاربردترین labels پرداخته می‌شود:

 

 

هم اکنون برای خرید از فروشگاه شایانیت کلیک کنید .

 

 

لیبل‌معرفی لیبل خام و کاربردهای آن

labels خام گونه‎ای از لیبل‌ها می‌باشد که بر روی آن هیچ گونه اطلاعاتی اعم از نام محصول، بارکد، آدرس پستی، شماره تلفن و… چاپ نگردیده‌است. این labels در سایزهای مختلف و برای مصارف گوناگون تولید شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. محبوبیت labels خام بیشتر به دلیل انعطاف‌پذیری این محصول می‌باشد بدین صورت که هیچ اطلاعاتی بر روی آن درج نمی‌شود و خود مراکز تولید یا فروش اطلاعات مورد نظر را چاپ می‌نمایند. برترین مرکز فروش labels (نوین برچسب) ارائه دهنده لیبل‌ خام ممتاز و با کیفیت استثنائی می‌باشد.

 

 

معرفی و فروش لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسب‌دار مسئولیت سنگینی بر دوش دارد زیرا باید در کمترین زمان(حدود۷ ثانیه) معرف محصول باشد. بنابراین جذب مشتری و فروش بیشتر محصول متکی به یک لیبل پشت چسب‌دار باکیفیت و اصولی می‌باشد. فروش لیبل پشت چسب‌دار در دو نوع کاغذ‌های گلاسه و شیشه‌ای قابل انجام است. این نوع برچسب‌ها در سایز و انواع مختلف برای محصولات چاپ می‌شوند. پشت این labels یک لایه چسب وجود دارد و برای استفاده بهتر روی آن یک لایه کاغذ نیز قرار داده می‌شود. کاربرد لایه کاغذی موجود در لیبل پشت چسب‌دار برای سهولت استفاده می‌باشد. فروش labels پشت چسب دار برای مصارف متنوعی نظیر صنایع خودرو، مواد غذایی، آزمایشگاه و… کاربرد دارد. چاپ لیبل پشت چسب‌دار به دو صورت سفید و شیشه‌ای انجام می‌گیرد. تفاوت این دو نوع labels در کاغذ آن‌ها می‌باشد بدین صورت که labels شیشه‌ای بسیار شفاف است و پس از چاپ طرح درخواستی مشتری، واجد زمینه‌ای با رنگ سطحی شده و labels تبلیغاتی به روی آن چسبانده خواهد شد.

از مزایای لیبل پشت چسب دار می‌توان به افزایش میزان فروش محصول اشاره نمود زیرا با توجه به طراحی گسترده این نوع برچسب، سبب جلب توجه مشتری خواهد شد. از مزایای دیگر فروش لیبل پشت چسب‌دار سهولت در انبار گردانی و چیدمان محصول می‌باشد. در این نوع labels مشخصات محصول به صورت کامل و واضح قابل مشاهده می‌باشد بنابراین اگر طراحی لیبل خلاقانه باشد بدون شک فروش محصولات چندین برابر خواهد شد. در این راستا با توجه به متفاوت و ممتاز بودن لیبل‌های پشت چسب‌دار، برترین مرکز فروش labels  (نوین برچسب) اقدام به فروش و توزیع این نوع لیبل‌های بسیار باکیفیت نموده و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده‌است.

معرفی لیبل پشت چسبدار متالایز

یکی دیگر از انواع لیبل‌ها، لیبل پشت چسب دار متالایز می باشد. این labels  واجد ویژگی های مشابه لیبل پشت چسب دار شیشه ای و کاغذی است. با این تفاوت که این محصول بر روی کاغذ متالایز یا فیلم متالایز چاپ و تولید می‌گردد. این محصول با رنگ نقره‌ای قابل خریداری می‌باشد. labels پشت چسب‌دار متالایز قابلیت چاپ در سایزهای مختلف و برای مصارف گوناگون را دارد. از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این labels می‌توان به قابلیت شست و شو و آینه‌ای بودن آن اشاره نمود. مهم‌ترین خصوصیت labels پشت چسب‌دار متالایز چسبندگی بسیار بالای آن است. در این راستا، برترین مرکز فروش لیبل(نوین برچسب) اقدام به فروش این نوع labels بسیار کاربردی و متمایز نموده است.

 

معرفی لیبل پلاستیکی و کاربردهای آن

لیبل پلاستیکی جنسی شبیه به پلاستیک دارد و دارای انواع مختلفی نظیر مات و براق، کم‌چسب(آکرونال) و پر‌چسب(هات ملت) می‌باشد. این نوع labels با توجه به جنسشان بسیار مقاوم در برابر رطوبت هستند. بنابراین برای کار در شرایط مرطوب بسیار مناسب می‌باشند. همچنین لیبل پلاستیکی در محیط‌های قلیایی و اسیدی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. علی‌رغم مقاومت بالای این محصول در محیط‌های ذکر شده، استفاده از labels پلاستیکی در محیط‌های گرم توصیه نمی‌شود زیرا به راحتی تغییر شکل می‌دهند. کاربردهای labels پلاستیکی برای مصارف الکترونیکی، خودرو، لوازم خانگی، صنایع شیمیایی، داروسازی و… است. بنابراین می توان گفت این نوع labels در صنعت بسیار کاربردی و پرطرفدار می‌باشد. برترین مرکز فروش لیبل(نوین برچسب) به دلیل اینکه صرفا محصولات با کیفیت و ممتاز به فروش می‌رساند اقدام به فروش این نوع labels بسیار مقاوم در برابر پاره‌گی و کشش نموده‌است.

 

معرفی و فروش لیبل شیشه‌ای خام

برچسب و labels شیشه‌ای خام یکی از پرکاربرد‌ترین انواع لیبل‌ها می‌باشد. همانطور که از نام این labels مشخص است بدون رنگ و شفاف می‌باشد و از دو طرف قابل رویت است. در حالت کلی با توجه به خام بودن هیچ گونه اطلاعاتی اعم از نام محصول، بارکد، آدرس پستی، شماره تلفن و… بر روی labels شیشه‌ای خام چاپ نگردیده‌است. خصوصیت منحصربفرد فروش لیبل شیشه‌ای خام ضد آب بودن است و نیز در برابر رطوبت و کشیدگی بسیار مقاوم می‌باشد. همچنین labels  مذکور قابلیت چسبندگی بالایی بر روی سطوح مختلف شیشه‌ای، پلاستیکی و … دارد. از دیگر خصوصیات استثنائی این نوع labels می‌توان به قابلیت چاپ‌پذیری بالا اشاره نمود. کاربردهای labels  شیشه‌ای خام در صنایع غذایی و خودروسازی، صنایع آرایشی و بهداشتی و… می‌باشد. بنابراین فروش labels  شیشه‌ای خام یک محصول بسیار باکیفیت و ظریف را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. در این راستا برترین مرکز فروش labels  (نوین برچسب)، لیبل‌های شیشه‌ای خام بسیار ممتاز، منحصربفرد و شکیل را با قیمتی مناسب به دست مشتریان می‌رساند.

 

معرفی و فروش لیبل بارکد

لیبل بارکد یکی دیگر از انواع بسیار پرمصرف labels می باشد. این نوع برچسب اساسا دارای ماهیت کاغذی است و در حالت کلی از آن به عنوان labels کاغذی یاد می‌شود. برچسب بارکد در دو نوع کم‌چسب(آکرونال) و پرچسب(هات ملت) در بازار موجود می‌باشد. تولید لیبل مذکور در سایزهای مختلف بوده و برای مصارف گوناگون در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. از مزایای منحصربفرد فروش لیبل بارکد می‌توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود زیرا جنس آن از کاغذ است و کاغذ نسبت به سایر مواد مصرفی در ساخت لیبل‌ها، ارزان قیمت‌تر می‌باشد. فروش لیبل بارکد در انواع مختلف گلاسه، نیمه گلاسه و مات صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه این labels قابلیت استفاده در سطوح خشک را دارد از انواع استفاده لیبل بارکد می‌توان به صنایع غذایی، شرکت‌های پست، صنایع فروشگاهی و لوازم خانگی، صنعت نساجی و… اشاره نمود. برترین مرکز فروش labels  (نوین برچسب) نیز در این راستا پیش قدم شده و اقدام به فروش لیبل بارکد به عنوان یک محصول بسیار کاربردی و مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت و ممتاز نموده است.

 

 

 

گروه نرم افزاری شایانیت – نرم افزار لیبلینگ – لیبل – خرید لیبل – فروش لیبل – لیبل پرینتر – لیبل با کیفیت – بهترین لیبل -نیشابور -انواع لیبل – لیبل با سایز های مختلف – لیبل سفارشی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *