خبر خوش برای دارندگان گوشی های گلکسی سامسونگ

تصویر شاخصs-aolcdn-com_-760x400تصویر شاخص

کاربران زیادی در دنیا وجود دارند که از گوشی های تلفن همراه سری گلکسی ساخت شرکت کره ای سامسونگ استفاده می کنند. سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که برای راحتی کاربران گوشی های گلکسی خود ابزاری طراحی کرده است که کاربران با استفاده از آن به راحتی می توانند محتوای مورد نظر خود را چاپ کنند.

به گزارش کلیک، اگر شما نیز از جمله کاربران گوشی های تلفن همراه و یا تبلت های اندرویدی سامسونگ هستید باید بدانید که در حال حاضر سامسونگ مشغول کار برای طراحی و ساخت ابزاری است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی محتواهای قابل چاپ تلفن همراه خود از قبیل عکس ها، اسناد و یا سایر محتواهای قابل چاپ را با استفاده از چاپگر چاپ کنند. شرکت سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که اپلیکیشن مخصوص چاپ دستگاه های اندرویدی که قرار است بر روی گوشی های تلفن همراه تولید این شرکت قرار گیرد از کتابخانه Mopria Print پشتیبانی می کنند و به کاربران اجازه می دهد تا دستگاه های اندرویدی خود را به ۸۸ میلیون پرینتر بدون نیاز به نصب درایور و یا اپلیکیشن خاصی متصل کنند. در واقع با این روش کاربران دیگر لازم نیست که نگران نوع و یا برند چاپگری که از آن برای چاپ محتوای گوشی تلفن همراه خود استفاده می کنند باشند و مدام به دنبال اپلیکیشن خاص قابل نصب بر روی سیستم عامل اندروید که از چاپگر آن ها پشتیبانی کند.

با استفاده از سرویس چاپ سامسونگ امکان انتخاب قابلیت های چاپ و تنظیمات آن مثل رنگ، تعداد کپی، جهت چاپ بر روی کاغذ، انتخاب صفحه و غیره در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. به گفته شرکت سامسونگ در حال حاضر این سرویس برای گوشی های S4، S5، S6 و S7 در به روز رسانی اپلیکیشن مربوط به سرویس چاپ که در حال حاضر روی این گوشی ها قرار دارد، در اختیار کاربران قرار گرفته است. اما دارندگان سایر دستگاه های اندرویدی شرکت سامسونگ که سیستم عامل گوشی آن ها اندروید ۴/۴ یا بالاتر است می توانند پلاگین مربوط به سرویس چاپ را مستقیماً از گوگل درایو دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

 

 

shayanit,شایانیت,گلکسی سامسونگ,چاپ با اندروید,ارسال عکس به چاپگر,نرم افزار گلکسی,سامسونگ

One comment on “خبر خوش برای دارندگان گوشی های گلکسی سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *