سیستمی جامع مدیریت مرکز پیام تاکسی تلفنی ، متشکل از زیر سیستمهای تلفن گویا ، مدیریت مکالمات ، مدیریت خدمات و شکایات ، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و گزارشات میباشد.
امکانات پیشنهادی این مجموعه به این شرح میباشند:
- ضبط تمامی مکالمات صورت گرفته.
- انتظار مکالمه
- پخش آهنگ انتظار دلخواه
- سامانه پیامکی ، به منظور ارسال پیامک برای مشتریان برای رویدادهای مختلف (مانند: اعلام اعزام سرویس و شماره خودرو اعزامی ، اعلام کنسلی و یا تغییر راننده و …)
- معرفی نامحدود کاربر با تعیین سطوح دسترسی مورد نظر
- مدیریت مکالمات تلفنی کاربران
- تشخیص قطع تماس
- کالر آی دی و ثبت شماره های جدید و یا نمایش اطلاعات شماره ثبت شده
- نمایش سوابق تماسهای مشتری در حین مکالمه
- امکان قطع و وصل تماس از طریق سیستم
- و…
- ثبت شکایات مشتریان در سیستم به منظور گزارشگیری و ارزیابی عملکرد رانندگان.
- ثبت کلیه سوابق عملیاتی کاربران (اپراتور تماس تلفنی و بی سیم)
- ثبت کلیه سوابق خدمات دهی به مشتریان
- ثبت اطلاعات جامع مشتریان به منظور بهبود فرآيند مدیریت ارتباط با مشتریان.
- Desktop Application
- تحت شبکه
- پایگاه داده SQL Server
- امکان ارائه برخی خدمات و نیازمندیهای سیستم بر بستر وب یا موبایل اپلیکیشن (اندروید) در فازهای بعدی.
تحلیل، طراحی ، تولید و پیاده سازی این مجموعه به دو روش قابل انجام میباشد ، روش اول استفاده از تجهیزات سخت افزاری بروز و پیاده سازی کل سیستم بر مبنای تکنولوژی و پروتوکلهای شبکه (VOIP) و روش دوم استفاده از ویس مودم های استاندارد.
در این پروژه به دلیل کاهش هزینه های پیاده سازی و مطابق با نظر مشتری از مودم استفاده شده است
در حال جاضر بیش از ۷۰ درصد از عملیات تولید نرم افزار انجام شده است.
نرم افزار تاکسی تلفنی – نرم افزار مدیریت آژانس – نرم افزار تلفن گویا – مدیریت مکالمات تلفنی – crm – شایانیت – شايانيت