پروژه سیستم مدیریت مرکز پیام تاکسی تلفنی

سیستمی جامع مدیریت مرکز پیام تاکسی تلفنی ، متشکل از زیر سیستمهای تلفن گویا ، مدیریت مکالمات ، مدیریت خدمات و شکایات ، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و گزارشات میباشد.

امکانات پیشنهادی این مجموعه به این شرح میباشند:

  1. ضبط تمامی مکالمات صورت گرفته.
  2. انتظار مکالمه
  3. پخش آهنگ انتظار دلخواه
  4. سامانه پیامکی ، به منظور ارسال پیامک برای مشتریان برای رویدادهای مختلف (مانند: اعلام اعزام سرویس و شماره خودرو اعزامی ، اعلام کنسلی و یا تغییر راننده و …)
  5. معرفی نامحدود کاربر با تعیین سطوح دسترسی مورد نظر
  6. مدیریت مکالمات تلفنی کاربران
    1. تشخیص قطع تماس
    2. کالر آی دی و ثبت شماره های جدید و یا نمایش اطلاعات شماره ثبت شده
    3. نمایش سوابق تماسهای مشتری در حین مکالمه
    4. امکان قطع و وصل تماس از طریق سیستم
    5. و…
  7. ثبت شکایات مشتریان در سیستم به منظور گزارشگیری و ارزیابی عملکرد رانندگان.
  8. ثبت کلیه سوابق عملیاتی کاربران (اپراتور تماس تلفنی و بی سیم)
  9. ثبت کلیه سوابق خدمات دهی به مشتریان
  10. ثبت اطلاعات جامع مشتریان به منظور بهبود فرآيند مدیریت ارتباط با مشتریان.
  11. Desktop Application
  12. تحت شبکه
  13. پایگاه داده SQL Server
  14. امکان ارائه برخی خدمات و نیازمندیهای سیستم بر بستر وب یا موبایل اپلیکیشن (اندروید) در فازهای بعدی.

تحلیل، طراحی ، تولید و پیاده سازی این مجموعه به دو روش قابل انجام میباشد ، روش اول استفاده از تجهیزات سخت افزاری بروز و پیاده سازی کل سیستم بر مبنای تکنولوژی و پروتوکلهای شبکه (VOIP) و روش دوم استفاده از ویس مودم های استاندارد.

در این پروژه به دلیل کاهش هزینه های پیاده سازی و مطابق با نظر مشتری از مودم استفاده شده است

 

در حال جاضر بیش از ۷۰ درصد از عملیات تولید نرم افزار انجام شده است.

 

نرم افزار تاکسی تلفنینرم افزار مدیریت آژانس – نرم افزار تلفن گویامدیریت مکالمات تلفنیcrm  – شایانیت شايانيت