آغاز پروژه تحلیل ، طراحی ، اجرا و پیاده سازی سیستم جامع اطلاعات شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان

پروژه ای جدید از شایانیت ، سامانه جامع مدیریت اطلاعات شرکت نخریسی ‌و نساجی خسروی خراسان پیاده‌سازی می‌شود.

مدیر عامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان تابعه سازمان اقتصادی رضوی گفت: سامانه جامع مدیریت اطلاعات این شرکت پیاده‌سازی می‌شود.

علی فدیشه‌ای در گفت و گو با آستان نیوز بیان کرد: توسعه روز‌افزون نیازمندی‌های مشتریان، شرایط و تحولات اقتصادی کشور، افزایش تنوع محصولات و بازارهای فروش، افزایش
بهره‌گیری از سیستم‌های مدیریتی مانند ایزو و تعالی در شرکت، توسعه خطوط تولید، توسعه نیروی انسانی و بسیاری عوامل دیگر در طی سالیان گذشته باعث شده تا اهمیت جمع‌آوری داده‌ها و تبدیل آن‌ها به اطلاعات، بیشتر از همیشه مورد توجه مدیران شرکت قرار بگیرد.
وی ادامه داد: به این ترتیب با تحلیل نتایج و تبدیل آن‌ها به شاخص‌های مختلف عملکردی و ایجاد داشبورد مدیریت، می‌توان نسبت به اتخاذ تصمیمات صحیح بر مبنای شفافیت به مدیران شرکت کمک کرد.
مدیر عامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان، از جمله اهداف دیگر اجرای این پروژه را کاهش هزینه‌های عملیاتی فرآيندهای مختلف، کاهش مصرف کاغذ، افزایش بهره‌وری، کاهش زمان عملیات مختلف، بهبود ارتباطات درون‌سازمانی و ارتباطات با مشتریان عنوان کرد.
فدیشه‌ای درباره نحوه عملکرد و ساز و کار سامانه جامع مدیریت اطلاعات گفت: این سامانه نرم‌افزاری است جامع که بخش زیادی از فرآيندهای جاری سازمان شامل بازرگانی، برنامه‌ریزی تولید، تولید، کنترل کیفیت، فنی، تضمین کیفیت، فناوری اطلاعات، تحقیق و توسعه، انبارها، منابع انسانی، روابط عمومی، مکاتبات اداری، توزین و بسته‌بندی محصول و… را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: تمامی کارکنان شرکت به این سامانه دسترسی داشته و می‌توانند بر اساس جایگاه سازمانی خود از امکاناتی که در راستای اجرای وظایف آن‌ها در سیستم پیش‌بینی شده است، از آن استفاده کنند.

 

مدیر عامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان افزود: تمامی فرم‌های مورد استفاده در فرآيندهای مختلف تبدیل به فرم‌های نرم‌افزاری شده که کارکنان در هر فرآيند نسبت به ورود اطلاعات آن‌ها اقدام و پس از ثبت و تأیید، سیستم آن را بر اساس روابط تعریف شده قبلی، برای سایر افراد مرتبط ارسال می کند.
فدیشه‌ای با اشاره به ثبت تمامی سوابق مربوط به امکان‌سنجی تولید، برنامه‌ریزی تولید، تولید، انبارش، نگهداری، فروش و خدمات پس از فروش محصول در این نرم‌افزار گفت: تمامی دانش و تجربیات فرآيندهای مختلف در تولید محصول و یا انجام عملیات پشتیبانی تولید در این سامانه ثبت و به روز می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین تمامی ارتباطات با مشتریان شامل شکایات، نظرات، رضایتمندی، سفارشات تولید و… در این سامانه ثبت و مدیریت می‌شود.
مدیر عامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان درباره مزایای این سامانه بیان کرد: حذف کاغذ از سوابق فرآيندهای نرم‌افزاری شده، کاهش هزینه‌های عملیاتی فرآيندها، بهبود ارتباطات درون‌سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، تحلیل دقیق شرایط جاری و شناسایی گلوگاه‌های فرآيندی فعالیت‌ها، پیاده‌سازی کامل فرآيندهای شناسایی شده ایزویی و بهبود انجام ممیزی‌های داخلی و خارجی با توجه به عدم الزام ایزو به ارائه مستندات کاغذی در نسخه جدید آن از جمله این مزایا به شمار می‌رود.

فدیشه‌ای با بیان این که طراحی و تولید نرم‌افزار توسط پیمان‌کار حوزه نرم‌افزار و با همکاری تعدادی از نیروهای شرکت انجام خواهد شد، افزود: تحلیل اولیه و شناسایی نیازمندی‌ها، تعیین پیمان‌کار اجرا، پیگیری اجرا، مشارکت در پیاده‌سازی، آموزش و بستر‌سازی، پیگیری، کنترل و ممیزی اجرای آن بر عهده واحد فناوری اطلاعات شرکت است.

منبع خبر: آستان نیوز کلیک کنید

 

 

کلمات کلیدی:  MIS  شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسانسامانه جامع مدیریت اطلاعاتنرم افزاری سازی فرآيندهای سازمانیشایانیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *