سیستم حضور و غیاب ، محاسبه کارکرد و اطلاعات پرسنلی

استفاده از سیستم هوشمند حضور و غیاب برای سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها بسیار کارآمد است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزار حضور و غیاب، امکان محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان است. سیستم حقوق و دستمزد در مدیریت منابع انسانی نقش تاثیرگذاری دارد. حقوق هر فرد با محاسبه دقیق مجموع دریافت ها و کسورات وی تعیین می‌شود. اضافه کاری، عیدی، پاداش، حق بیمه، اقساط و… از مهم ترین فاکتورها برای محاسبه مبلغ نهایی حقوق کارکنان هستند. برای محاسبه دقیق حقوق کارکنان می‌توان از نرم‌ افزار حضور و غیاب و مدیریت دستمزد کمک گرفت.

امروزه فناوری در بسیاری از زمینه‌ها باعث افزایش دقت در انجام کارها و تسهیل امور اداری شده است. یکی از این زمینه‌ها فرایند حضور و غیاب و پرداخت دستمزد کارکنان ادارات و سازمان‌هاست. حضور و غیاب و محاسبه دستمزد و حقوق کارمندان به ­صورت سنتی، امری بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است. هم‌چنین در روش‌های سنتی، احتمال خطا در محاسبات و تقلب در حضور و غیاب زیاد است.

شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با خرید دستگاه حضور و غیاب و نصب نرم‌ افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد به‌راحتی و بدون خطا، بر تردد پرسنل خود نظارت کنند.همچنین این نرم‌افزارها امکانات متنوعی را برای مدیریت بهتر کسب و کار و صرفه‌جویی در زمان و انرژی ارائه می‌دهند. یکی از امکانات جانبی این نرم‌افزارها امکان محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان است که خود نقش مهمی در مدیریت زمان و منابع انسانی سازمان دارد. در ادامه این نوشتار با نرم‌افزار مدیریت حقوق و دستمزد بیشتر آشنا خواهید شد.

مزایای استفاده از حضور و غیاب و محاسبه دستمزد

حضور و غیاب سنتی نه‌تنها بسیار زمان­بر و خسته‌کننده است، بلکه برای سازمان­هایی با تعداد پرسنل زیاد عملاً قابل انجام نیست. تعداد زیاد پرسنل در حضور و غیاب سنتی نیازمند صرف زمان طولانی و درگیری منابع انسانی است. خرید و نصب یک دستگاه حضور و غیاب و استفاده از حضور و غیاب و حقوق و دستمزد، یک راه ­حل ایده­آل برای انجام دقیق و سریع فرایند حضور و غیاب است. این نرم‌افزارها قابلیت تعریف شیفت کاری و تنظیم تقویم کار را دارند و به عملکرد دقیق و مفید کارمندان کمک می‌کنند. قانون کار که شامل مجموعه حقوق و قوانین حاکم بر رابطه کارمند و کار فرما است بر حضور و غیاب تاکید دارد. در واقع قانون کار شامل تمام افرادی می شود که به ازای انجام کار دستمزد دریافت می‌کنند.

مدیریت تردد پرسنل

به کمک نرم‌افزار مدیریت حقوق و دستمزد و حضور و غیاب شایان می‌توان از امکانات مانیتورینگ تردد برای نظارت دقیق بر تردد تمام پرسنل استفاده کرد. در این نرم‌افزار امکان مشاهده کامل تمام مشخصات پرسنل و نظارت بر تردد بر اساس کارت‌خوان وجود دارد.

حضور و غیاب از راه دور

یکی از قابلیت های ویژه نرم افزار تحت وب شایان قابلیت حضور وغیاب آنلاین است.  در سازمان‌های بزرگ در شیفت‌های کاری  مختلف، کارکنان در موقعیت‌های زمانی و مکانی متفاوتی قرار دارند، دسترسی راحت تمام کارکنان به سیستم آنلاین حضور و غیاب  از مزیت‌های شاخص این نرم‌افزار به حساب می‌آید. با برنامه حضور و غیاب شایان هر کارمند می تواند تنها با اتصال به یک مرورگر معمولی حضور خود را در محل کار ثبت کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادرس سایت http://shayanit.ir/ مراجعه فرمایید

کیدواژه:پرسنل ، تردد ، حضور و غیاب ، حقوق و دستمزد ، نرم افزار شایان ، شایانیت ، برنامه حضور غیاب شایان

home

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *