نرم افزار حضور و غیاب ، محاسبه کارکرد و اطلاعات پرسنلی شایان

یکی از مشکلات بزرگ موسسات و شرکتهای بزرگ محاسبه کارکرد پرسنل بر اساس تنوع ترددهای مختلف و بر طیق قوانین کشوری میباشد.

شرکتهای بزرگ به دلیل بهره گیری از تعداد نیروی انسانی زیاد و همچنین گروههای مختلف کاری با تنوع در زمانهای تردد، همواره زمان و نیروی انسانی زیادی را وقف محاسبه کارکرد افراد و انتقال آن به سیستمهای حسابداری مینمایند. مشکل دیگری که شرکتها با آن مواجه هستند عدم وجود سیستمهای محاسبه کارکرد اختصاصی و جامع در نرم افزارها و سیستمهای حسابداری مالی میباشد و این مشکل مدیران مالی و اداری شرکتها را دچار مشکلات زیادی برای محاسبه کارکرد افراد میکند.

تجربه برخورد با اینگونه مشکلات ما را بر آن داشت تا با بهره گیری از بیش از یک دهه فعالیت در صنایع مختلف اقدام به طراحی نرم افزار مدیریت تردد ،محاسبه کارکرد و اطلاعات پرسنلی شایان نماییم. نرم افزاری که علاوه بر برخورداری از تمامی امکانات مورد نیاز سیستمهای کنترل تردد امکان اتصال با تمامی نرم افزارهای مدیریت مالی را دارا بوده و میتواند با دستگاههای حضور و غیاب مختلف کار کند.

این نرم افزار در کنار امکانات و قابلیتهای زیادی که دارد از ویژگی سادگی در انجام کارها نیز برخوردار است. بطوری که با بهره گیری از هوش مصنوعی طراحی شده در آن کاربر میتواند با حداقل ورود اطلاعات تمامی عملیات محاسبه کارکرد را به سادگی انجام داده و خروجی آنرا در نرم افزار مدیریت مالی مورد استفاده قراردهد.

در ادامه برخی از امکانات و قابلیتهای نرم افزار مشاهده خواهید نمود.

    1. ارتباط آنلاین وآفلاین با انواع دستگاه های حضور و غیاب پرسنلی ZKT
    2. ثبت احکام و مجوزهای تردد پرسنلی شامل : اضافه کاری ، مرخصی (ساعتی و روزانه) ، ماموريت (ساعتی و روزانه) ، تعويض شيفت ، تغییر گروه کاری ، تاخير سرويس بصورت گروهی و فردی.
    3. پردازش هوشمند ورود و خروجهای پرسنلی و محاسبه ميزان کارکرد افراد بر مبنای تعاريف شيفت و گروه کاری هر فرد.
    4. محاسبه دقيق (به دقيقه) زمانهای کارکرد ، مرخصی ، ماموريت ، اضافه کاری ، تاخير ، تعجيل در خروج و …
    5. امکان اصلاح زمانهای تردد پرسنل در نرم افزار توسط کاربر ارشد، قابل استفاده در محاسبات بدون تغيير در ساعت اصلی تردد.
    6. نمايش هوشمند ترددهای دارای اشکال و ناقص پرسنل به تفکيک فرد يا نوع اشکال.
    7. تمايز روزهای با تردد ناقص از روزهای کارکرد کامل با تغيير در رنگ رديفها با امکان تعيين رنگ دلخواه کاربر.
    8. فيلتر پيشرفته ليست پرسنل بر اساس کليه صفات پرسنل.
    9. جستجوی هوشمند پرسنل در ليست پرسنلی.
    10. ثبت احکام و مجوزهای تردد در هنگام کنترل ومحاسبه کارکرد.(ساده و سريع بصورت گروهی يا فردی)
    11. نمايش لحظه ای محاسبات کارکرد پس از اعمال آخرين تغيير در تردد افراد.
    12. امکان انجام محاسبات و کنترل تردد افراد در دوره های زمانی دلخواه برای پرسنل مورد نظر کاربر.
    13. محاسبه هوشمند نوبت کاری ، جمعه کاری ، شبکاری.
    14. محاسبه طلب مرخصی پرسنل و امکان گزارش دهی لحظه ای.
    15. ایجاد فایل خروجی مورد نیاز سیستمهای مدیریت مالی.
    16. نمايش سوابق تردد ، مرخصی ، ماموريت ، تاخير و… در ليست پرسنل.
    17. دریافت فایل خروجی مورد نیاز سیستم های مالی
    18. تحت شبکه و قابلیت نصب و راه اندازی بر روی ۳ کامپیوتر.
    19. پایگاه داده SQL Server 2012
    20. نرم افزار در محیط ویژوال استودیو دات نت و تحت دسکتاپ ویندوز می باشد.
    21. نصب ، راه اندازی و آموزش اولیه رایگان.
    22. قابلیت توسعه های آتی به منظور افزودن سایر سیستم های نرم افزاری و یا افزایش سیستم های آنلاین (سفارشی)

    امکانات نسخه تحت وب (وب اپلیکیشن) و موبایل:

    1. امکان استفاده توسط کلیه پرسنل با استفاده از کد کاربری (کدپرسنلی) و رمز عبور اختصاصی در هر زمان و هر مکان
    2. نمایش سوابق تردد و محاسبات کارکرد ماههای مختلف
    3. امکان ثبت آنلاین مجوزهای تردد مانند: مرخصی (ساعتی/روزانه) ماموریت (ساعتی/روزانه) ، اضافه کاری
    4. امکان تعیین روال گردش مجوزهای در شرکت و رده تایید افراد.
    5. ثبت آنلاین مجوزهای تایید شده در کارکرد افراد
    6. امکان ارسال پیام از نرم افزار مدیریت تردد به پنل تحت وب اشخاص
    7. نمایش درخواستهای ثبت شده پرسنل در کارتابل مدیران و سرپرستان
    8. امکان نمایش سوابق تردد پرسنل زیر مجموعه برای مدیران و سرپرستان
    9. ارائه آمار ماهیانه مرخصی ، ماموریت ، اضافه کاری برای گروهها و واحدهای سازمانی مختلف (در صورت درخواست)
    10. طراحی واکنش گرا و منطبق بر صفحه نمایش تمامی تجهیزات دیجیتال مانند موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و …
    11. امکان پیاده سازی بر بستر اینترنت به منظور دسترسی نامحدود کاربران به سیستم
    12. پروفایل شخصی افراد:
      1. امکان تغییر رمز ورود به سامانه
      2. امکان ارسال تصویر شخصی
      3. امکان ثبت آخرین تغییرات در نشانی منزل و شماره های تماس
      4. امکان نمایش فیش حقوقی (برای سیستم مالی رایورز)
    13. سایر زیر سیستم ها:
      1. پنل نگهبانی:
        1. کنترل تردد آنلاین پرسنل ورودی یا خروجی از شرکت.
        2. ثبت مجوز تردد بدون کارت برای مواقع فراموشی کارت توسط پرسنل
    • آمار لحظه ای حضور و غیاب پرسنلی و تعداد افراد حاضر در شرکت
    1. پنل واحد آموزش:
      1. ثبت دوره های آموزشی
      2. ثبت نتایج ارزیابی های دوره ها
    • ثبت سوابق دوره ها در سوابق آموزشی افراد
    1. برگزاری آزمونهای آنلاین
    2. جمع آوری و بررسی نتایج
    1. پنل واحد آمار:
      1. گزارشات آماری اضافه کاری ، مرخصی ، ماموریت واحدها و افراد مختلف
      2. گزارش خلاصه کارکرد پرسنل در ماههای مختلف
      3. کاردکس تردد پرسنلی

 

 

کلمات کلیدی: نرم افزار کارکرد , نرم افزار حضور و غیاب , نرم افزار پرسنلی , سیستم حضور و غیاب , شایانیت,شايانيت,Shayanit,تماس با ما,ساعت حضور و غیاب